[uanog] Домены и цены

Igor Kremez greenny380 at gmail.com
Tue Aug 1 11:44:51 EEST 2017

Привет,

У меня, просто как у человека который хотел бы просто воспользоваться
услугой регистрации в .ua есть только один вопрос,
и он даже не касается стоимости.

Почему сейчас все еще есть требование о Знаке (т.е. ТМ) в правилах?

(Знак - словесний знак для товарів та послуг, на який центральним органом
виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері
інтелектуальної власності видане свідоцтво України на знак для товарів та
послуг, або такий, що одержав правову охорону на території України згідно з
Мадридською угодою про міжнародну реєстрацію знаків, або, в разі, якщо такий
зареєстрований знак для товарів та послуг складається з тексту та інших
позначень, - його словесну частину, яка сама є об’єктом правової охорони.)

Я понимаю зачем это нужно было в течении года либо двух, но сейчас это
выглядит как попытка усложнить всем жизнь (пользователям и регистраторам).

--
Igor Kremez