[uanog] XenServer 7.2 and HP DL360 G7 - installation on flash disk 64 Gb

Andrii Stesin stesin at gmail.com
Fri Dec 1 10:43:59 EET 2017

Власне, колеги вже все сказали по суті.

З мого досвіду, якщо продукт себе позиціонує як "стабільність для
enterprise" то це зводиться до гіперконсерватизму, фіксації на позаминулих
версіях софта та дотримання зворотної сумісності дірок та багів.

Але і це не головне. Серверні системи зазвичай ставляться з прицілом на
строк експлуатації від 3 років і більше.

Якщо ти ще у момент інсталяції ставиш систему, яка уже рік тому застаріла,
це означає що через три роки ти матимеш на руках дірявого архаїчного корча,
якого простіше знести і замінити, ніж постійно латати, щоб підтримувати у
бадьорому стані.

А коли тобі у спадок від попередників дістається цілий зоопарк версій
навіть однієї системи, але різних років, кожна з яких ще і латалася у свій
окремий самобутній спосіб, експлуатація цього сарая з нормальної роботи
перетворюється на радіоаматорство для народних умільців типу Лєвшєй.
Експлуатувати це у промисловому (комерційному) режимі нереально, а для
керівника служби експлуатації це додатково ще й кадровий та управлінський
головний біль.

Мій особисто підхід такий. Коли я розгортаю серверну систему, я беру
звичайно не бету, але найсвіжішу актуальну версію. І роблю серверні системи
уніфікованими по максимуму. Тоді ще три роки воно не перетвориться на
архаїку та закам'яніле гівно мамонта, і на регулярні, єдинобразні (і
головне -своєчасні!) оновлення та патчі розраховувати можна упевнено.

Також бажано мати обгрунтовану надію на безболісний апгрейд до нової
стабільної LTS версії через наприклад 5 років.

Єдиний виробник дистрибутива, який на мою думку реалізує саме цю - тверезу,
реалістичну філософію промислової експлуатації без тріскотливих понтів про
"enterprise" - це Ubuntu. І недарма їх продукт наразі є "стандартний лінукс
де-факто" у світі.

Якось так.