[Uanog] Прошу у колег поради

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Jan 12 18:18:13 EET 2017

Христос народився!

Шановні колеги, потрібна консультація для доброї справи.

Мій товариш, інструктор всяких-різних мистецтв (зокрема із галузі
військових наук, українських козацьких бойових стилів типу "Спас", історії
козацтва, козацько-гайдамацькогї кухні та ін.) додатково організував для
дітей майстер-клас для Ют'юберів-початківців (по створенню українських
Youtube-каналів).
Робота з дітьми - це справа його життя. Навіть вельми професійні військові
вишколи не приносять йому стільки задоволення, скільки саме робота з дітьми.

Ось перші спроби його вихованців:

1. https://www.youtube.com/watch?v=MKtDrnB3-Rs
2. https://www.youtube.com/watch?v=f9CVDS_tfi0

Нині перед дітьми та їхнім виховником стоїть питання популяризації цієї
ініціативи. Мій товариш хоче максимально пропіарити дану ініціативу (перш
за все по Україні). Мета - створення самодостатнього руху, котрий би надалі
самоорганізовувався (ну, майже), розвивався "вшир і вглиб" і приносив би
користь у справі правильного виховання нашого підростаючого покоління.

Власне питання:
як _технічно_ правильно поступити ("по фен-шую") для популяризації
українського контенту подібного роду?
Грошей, як завжди, на таку суспільну ініціативу нема :(. Ну, чи практично
нема.

Завчасу дякую за поради!

--
Regards,