[uanog] Ростелеком отменяет безлимитные тарифы

Paul Arakelyan unisol at cs.kiev.ua
Tue Jul 4 07:25:37 EEST 2017

On Fri, Jun 30, 2017 at 08:07:12PM +0300, Oleh Hrynchuk wrote:
> Привіт усім.
>
> Та особисто мені якось пох.й на kaцaпів. Нехай там хоч позагризають одне
> одного - і чим більше тим краще.
> Мене більше харить неймовірна захланність доморощених опсосів (котрими
> також рулять kaцaпи), котрі, падли, давно "творять шо хотять":
Кацапи не рулять нічим. Аксіома з часів СРСР.

>    1. вже й року не чекають, а просто коли забажають відміняють тарифи і
>    примусово переводять клієнтів на "більш вигідні" (звісно для себе, коханих)
Якщо договір це дозволяє - їх право.

>    2. хитро, а інколи й тупо п.здять бабло з акаунтів - по гривні, дві,
>    три, а то й 10-15. На місяць. За рахунок opt-out реклами свого й.баного
Безпідставне звинувачення. Хоча так, тарифи і тарифікація трошки загадкові.
Поїдь з Києва в іншу область - усьо, ти попав.

>    "музона з дімом біланом" і лохорозвода бабушок-старушок

Тобто, на океан з ельзою і червону руту ти згоден ?

>    3. останніх 3 випадки мого звернення в МТС (онлайн-чат через
>    персональний кабінет) ВЗАГАЛІ НІЧИМ не закінчилися. Мені тупо ніяк не
>    відповіли :). ЙУХ поклали, тобто
111 - завжди є з ким потриндіти. МТС вже став водафоном, і тарифи водафона -
нема слів. Колись мені знайома (тоді ще з UMC) сказала - будете молитися
на свої старі контракти. То 25-35грн/міс за 2 номери - справді, шара! Порівняти
з 60грн/60хв коли підключався і вхідні були платні...

>    4. тукани із КС регулярно дзвонять і запитують чому я відключився від
Робота в них така. Інакше - безробіття і 90-ті з бандюками.

>    їхнього домушного інтернета (в Києві), і що для мене від них є ох.уітєльна
>    пропозишн. Незважаючи на те, що я від початку війни з хуйлостаном ніякого

То треба зразу питати, скільки вони тобі будуть платити. Я так роблю після
"вигідна пропозиція", бо вигідна=прибуткова. Гарний настрій забезпечено.

> Із відходом "вікінгів" з КСа і призначенням українофоба-чернишова там
> почався форменний кацапський бардак, покладання ебонітових членів на
> клієнтів, мухлежі і вічні "оптимізації затрат" (іншої методики управління
> ці організми не знають. А ще мають завдання поступово довести до дистрофії
> і зарізати дійну корову, угробивши галузь)
Оператори - це скільки %% баксових витрат? Бакс скакнув у 5 разів, а хвилина
все ще 1грн і навіть дешевше.

> Про МТС і говорити не хочу. Просто собі kaцaпи... kaцaплять потиху та й
> усе... вельми шкода лише, що в певних оайонах бойових дій, де доводиться
> бувати, окрім МТС ВЗАГАЛІ альтернативи ніякої нема і ніколи не було. Можна
> лише здогадуватися куди й кому МТС пересилає свої операторські
> location-моніторингові дані з цих місцевостей.
МТС - вженемА понад рік. З 111 - проблем не помітив. З баблом - перевели мені
телефони з 5грн+1грн/хв та 0грн+1грн/хв на 10грн+1грн/хв та 15грн+безлім.
Йолопи, тепер лише випадково понад 25грн/міс плачу.

> "Звірятко-астеліт" не знаю і знати не хочу. Створює враження коали, котру
> інколи хочеться погладити, але котра ні на що не впливає.
Всі турки ним користуются.

> Одним словом, виблядок-куЧмо і його талановиті підори-послідовники здали на
> корню стратегічну галузь ворогу (втім, як і інші галузі).
Так ледь не вся держава у приватних руках та життя у борг = немає держави, є
територія. Було 2 варіанти - дикий капіталізм або "бацька Кравчук".

> І рано чи пізно здохнуть в муках і вічно горітимуть в пеклі.

Не бажай зла іншим.

Paul Arakelyan.