[uanog] Ростелеком отменяет безлимитные тарифы

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Fri Jun 30 20:07:12 EEST 2017

Привіт усім.

Та особисто мені якось пох.й на kaцaпів. Нехай там хоч позагризають одне
одного - і чим більше тим краще.
Мене більше харить неймовірна захланність доморощених опсосів (котрими
також рулять kaцaпи), котрі, падли, давно "творять шо хотять":

   1. вже й року не чекають, а просто коли забажають відміняють тарифи і
   примусово переводять клієнтів на "більш вигідні" (звісно для себе, коханих)
   2. хитро, а інколи й тупо п.здять бабло з акаунтів - по гривні, дві,
   три, а то й 10-15. На місяць. За рахунок opt-out реклами свого й.баного
   "музона з дімом біланом" і лохорозвода бабушок-старушок
   3. останніх 3 випадки мого звернення в МТС (онлайн-чат через
   персональний кабінет) ВЗАГАЛІ НІЧИМ не закінчилися. Мені тупо ніяк не
   відповіли :). ЙУХ поклали, тобто
   4. тукани із КС регулярно дзвонять і запитують чому я відключився від
   їхнього домушного інтернета (в Києві), і що для мене від них є ох.уітєльна
   пропозишн. Незважаючи на те, що я від початку війни з хуйлостаном ніякого
   відношення до Києва не маю, ОФІЦІЙНО договір закрив у їхньому офісному
   центрі (там, бл.ть, інша умора була - в мене якийсь конь-іксперд НАСТИРЛИВО
   допитувався на яку адресу і в яке місто я переїжджаю! Бо без цих даних
   ніби-то не можна розірвати угоду :)) і постійно туканам із КСа про це
   торочив. Але вони цю інформацію в CRM не заносять СПЕЦІАЛЬНО. Бо їм, бачте,
   за це не платять. Їм треба просто обдзвонити усе, що їм тикнули під носа.

Із відходом "вікінгів" з КСа і призначенням українофоба-чернишова там
почався форменний кацапський бардак, покладання ебонітових членів на
клієнтів, мухлежі і вічні "оптимізації затрат" (іншої методики управління
ці організми не знають. А ще мають завдання поступово довести до дистрофії
і зарізати дійну корову, угробивши галузь)

Про МТС і говорити не хочу. Просто собі kaцaпи... kaцaплять потиху та й
усе... вельми шкода лише, що в певних оайонах бойових дій, де доводиться
бувати, окрім МТС ВЗАГАЛІ альтернативи ніякої нема і ніколи не було. Можна
лише здогадуватися куди й кому МТС пересилає свої операторські
location-моніторингові дані з цих місцевостей.

"Звірятко-астеліт" не знаю і знати не хочу. Створює враження коали, котру
інколи хочеться погладити, але котра ні на що не впливає.

Одним словом, виблядок-куЧмо і його талановиті підори-послідовники здали на
корню стратегічну галузь ворогу (втім, як і інші галузі).
І рано чи пізно здохнуть в муках і вічно горітимуть в пеклі.

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com