[uanog] modular billing / provisioning system

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Mar 6 16:32:44 EET 2017

Колись давно (не знаю як зараз, але здивувався би, якби було інакше) такі
речі операторами будувались на основі "модульного" підходу - see eTOM.
А операторський біллінг завжди стояв особняком від
provisioning/assets/resources/services/CRM/etc (мав свою окрему вертикаль).

Ну і десь в надрах оцього <https://www.tmforum.org/resources/> завжди можна
було ознайомитися із контактами на вендорів рішень, упорядкованими по
"карті eTOM", і коротким описом їхніх рішень.

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com