[uanog] ENOG

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Wed Mar 8 23:04:52 EET 2017

Дядьку,

я все своє життя розмовляв руською мовою. Зараз я все ще в більшості
випадків також її використовую.

Але є одне "але" - з дітьми я розмовляю українською.

Не треба вимагати від русько-мовних переходити на українську. Треба
вимагати від державі зробити українську необхідною - тоді питання
використання відпаде само по собі.