[uanog] XenServer 7.2 and HP DL360 G7 - installation on flash disk 64 Gb

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Nov 27 14:37:31 EET 2017

Дякую!
Ще зовсім не читав :)

Але маю що сказати по-бистрячку - щойно вдалося інсталювати на флешку
XenServer 6.5. Все-одно трохи шаманити довелося.

Перед тим "за рекомендаціями собаководів" з усіх 8 SAS-дисків поробив 8
окремих RAID0 масивів.
XenServer побачив їх як [sdb] - [sdi]
Зараз гратимуся із software raid.
Хочу спробувати на половині дисків (4 штуки) врубати RAID10 (під DB-server
+ критичні app-servers), на іншій - RAID5 (під всяку іншу фігню типу Samba).

‌

27 листопада 2017 р. о 13:56 Andrii Stesin <stesin at gmail.com> написав:

Regards,
/oleh hrynchuk