[uanog] Голосування за RIPE PC у Dubai

Dmitry Kohmanyuk dk at farm.org
Tue Oct 24 10:53:54 EEST 2017

Зараз відбувається чергова зустріч спільноти RIPE - RIPE75, у Дубаї.

Тим, у кого є логін у системі RIPE access, можна проголосувати за кандидатів у програмний комітет (двадцять людей, що формують програму пленарних засідань.)

Я висунув свою кандидатуру. Є два місця та три кандидати. Будь ласка, підтримайте мене:

https://ripe75.ripe.net/programme/ripe-pc/ripe-pc-elections/

Одразу зазначу, що це волонтерська позиція,  не у штаті компанії - без вигод, окрім публічної подяки двічі на рік та символічного подарунку "вино та шоколад."

Останні шість років я працював у складі програмного комітету ENOG. Це інша група людей, з якої теж є представник (Олександр Семеняка.) Там будуть окремі вибори.

-- dk@