[uanog] Ripe meeting

Dmitry Kohmanyuk dk at farm.org
Thu Oct 26 17:10:42 EEST 2017

Спасибі усім учасникам - як віддаленим так і "понаєхавшим."

За посиланням опубліковано звіт:
https://ripe75.ripe.net/programme/report/
Раджу почиати, там є одразу посилання на відео та презентації, зручніш за програму.

Подяка тим, хто проголосував за мене - результат є, перемога на виборах у програмний комітет RIPE. Будь-ласка, готуйте проекти виступів у Марселі. Час є.

Дякую Олексію Семеняці за роботу у PC!