[uanog] Не про кацапів, зраду, війну і політику, а про чіпсети та CPU :)

Igor Grabin violent at death.kiev.ua
Fri Sep 1 19:51:38 EEST 2017

On Fri, Sep 01, 2017 at 01:29:44PM +0300, Oleh Hrynchuk wrote:
> Порекомендуйте, будь-ласка, конкретний набір *(і, якщо можна, де конкретно
> купити)*: *чіпсет мамки + CPU + RAID + IPMI* щоби самому на них зібрати
> *бюджетний* "корч-сервер" для віртуалізації (Xen, KVM).
если сильно хочется ipmi - б/у dell. либо б/у hp.
usedservers.com.ua по hp выступают, или подкину контактов, у которых
за вменяемые деньги есть старый dell.
запчастей на ebay хватает.

очень сильно сношают мозк всякие самосборные хреновины. и конденсаторы
в них пухнут. dell и hp, даже б/у, мне имели мозги гораздо меньше.

альтернативный подход - лепим систему на celeron J3160 / чём-то таком
же. полностью пассивное охлаждение, блок питания наружный с кардач 12в.
такие системы типично поддерживают не больше 16 ram, но аппаратно
неубиваемы.

> Бюджет на все про все (на зібраний "корч") - ~15,000 грн.
> Ось що бачиться на перший погляд.
> *Функції віртуальних серваків:*
>
> *1-й віртуальний:* сервер робочих груп із shared-диском під Samba + розділ
> backup'у. До Samba протягом робочого дня трохи звертатимуться із ~15-30
> десктопів. Можливих одночасних read-write sessions не буде більше, аніж із
> 10-15 компів.
2G ram с запасом.

> *2-й віртуальний:* DB сервер (MySQL. Можливо потім ще й PostgreSQL).
> Дві-три БД, найбільша з котрих навряд чи буде більша 3-5 ГБ.
вопрос в требуемой скорости работы. 6G ram если нужно быстро, на 4G
будет сносно шевелиться.

> *3-й віртуальний:* application сервер + web сервер. Навантаження - пара
> apps під X11 (LXDE, не Gnome!) + *максимум* кілька тисяч запитів *протягом
> робочого дня*.
вам виднее. 4-8G.

> *4-й віртуальний:* тестовий та developer's сервер. Можливо, ще якийсь кусок
> backup'a буде жити... Практично без навантаження
4G

> *5-й віртуальний:* Win2003 для всяких корпоративних пропрієтарних
> програмуль (бухгалтерія та всякі інші відділи). Практично без навантаження.
4-8G.

итого, в 24 поместиться можно, начиная с 28 не сильно вижу, чтобы
дальнейшая фаршировка памятью давала толк.

> Бачу наступні "хотєлкі" вимоги до майбутнього "заліза":
> 1. RAM: 48-64 ГБ.
см. выше.

> 2. HDD ("корисний" дисковий простір): 750 - 1000 ГБ
> 3. RAID: обов'язково.
ещё подумайте, хочется ли того, чтобы процесс смены трупа винта не
требовал ЧОРНОЙ СОТОНИНСКОЙ МЕССЫ. в плане, наличие карманов на морде
+ адекватный набортный raid, который с ними нормально работает -
показывает fail, к примеру. я снова клоню к hp/dell, вдруг что.

> 5. IPMI-карта для віддаленого управління
it depends. если памяти 32 - ставим esx и забываем про то, что у
коробки есть консоль.

> Я спочатку придивлявся до всяких там б/ушних серваків HP та Dell, але
> відговорюють мене мої місцеві колеги від цього, оскільки такий підхід може
> бути дорогим в експлуатації (ТСО) - згорить вентилятор, чи БЖ і шукай потім
> заміну та плати за неї втридорога... а у власноруч зібраному "корчі" любий
> елемент на раз-два можна буде купити в найближчій комп'ютерно-ремісничій
> лавці.
hp и делл чутка дороже, но ebay творит чудеса. у остальных очень мозгу
больно

mbr,
--
Igor "CacoDem0n" Grabin