[uanog] Не про кацапів, зраду, війну і політику, а про чіпсети та CPU :)

Paul Arakelyan unisol at cs.kiev.ua
Sun Sep 3 17:05:07 EEST 2017

On Fri, Sep 01, 2017 at 01:29:44PM +0300, Oleh Hrynchuk wrote:
> Доброго дня.
>
> Відстав від життя.
>
> Порекомендуйте, будь-ласка, конкретний набір *(і, якщо можна, де конкретно
> купити)*: *чіпсет мамки + CPU + RAID + IPMI* щоби самому на них зібрати
> *бюджетний* "корч-сервер" для віртуалізації (Xen, KVM).

Зовсім бюджетно - X58 LGA1366+6-core 32nm CPU (баксів 20, L5639)+48GB RAM.
Більше, ніж 8ГБ планки - ніхто не пхав, тож хз - може можна й 16ГБ ECC ставити.
З розетки - 100Вт - 160Вт (під 100%). IPMI нема :).

> Я спочатку придивлявся до всяких там б/ушних серваків HP та Dell, але
> відговорюють мене мої місцеві колеги від цього, оскільки такий підхід може
> бути дорогим в експлуатації (ТСО) - згорить вентилятор, чи БЖ і шукай потім
> заміну та плати за неї втридорога... а у власноруч зібраному "корчі" любий
> елемент на раз-два можна буде купити в найближчій комп'ютерно-ремісничій
> лавці.
Вимоги ... "незвичайні" надто та бюджет замалий. Звичайні МП - 32ГБ максимум.
Серверні МП - не підеш купувати "у лавці". Тож ризик у будь-якому випадку.

Paul Arakelyan.