[uanog] А що це за нова х$йня з Приват24? Чи це не лише з Приват24?

Valentin Nechayev netch at netch.kiev.ua
Thu Aug 2 11:48:55 EEST 2018

hi,

 Thu, Aug 02, 2018 at 11:23:44, oleh.hrynchuk wrote about "[uanog] А що це за нова х$йня з Приват24? Чи це не лише з Приват24?":

> Вилізло сьогодні повідомлення на екрані:
>
> По розпорядженню НБУ №... бла-бла-бла... потрібно щоби ви відвідали
> найближче відділення.. бла-бла-бла... або можете відсканувати і прислати
> нам вашу фотографію і скан-копії ваших документів...  бла-бла-бла... маєте
> на кожній сторінці з помітками написати "Копія вірна"...  бла-бла-бла... Інакше
> обслуговування ваших рахунків припиниться.

Приват регулярно переверифікує користувачів. Чому саме зараз - не
знаю, це ходить якимись хвилями.
В мене це було десь раз на три роки - не так часто, щоб лаятись.
Типово я заходжу в перше зустрічне відділення без черги - "Агов, ось
я", вони самі все роблять (тільки треба посміхнутись в камеру).

Правильно це чи ні, гарно чи ні - поки не питав, моя паранойя до цього
не дішла.

-netch-