[uanog] Той момент, коли відчуваєш себе на задвірках цивілізації... :-/

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Feb 8 07:44:30 EET 2018

Але й не так мало, як би хотілося... :-/

І, що важливіше, щоби не стало як в тій приказці: "доки товстий схудне, то
худий здохне" /(C)/
Ось притомний пост Юрія Романенко на цю тему
<http://hvylya.net/interview/politics2/yuriy-romanenko-demografiya-stavit-tochku-na-sushhestvuyushhey-modeli-gosudarstvennosti-ukrainyi.html>
.
Здається там (а може в іншому своєму пості - я вже точно не пам'ятаю) він
"від сьогодні" дає хуйлостану 6-8 років. Це чисто запас економіки. І якщо
не буде інших "потрясінь".

7 лютого 2018 р. о 10:39 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> написав:

--
Regards,