[uanog] Той момент, коли відчуваєш себе на задвірках цивілізації... :-/

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Feb 13 07:25:54 EET 2018

Привіт усім!

Ну то давайте відкриємо спільними силами яку-небудь ох.єнну "онлайн"
R&D-шну кантору в Естонії. Чи будь-де.
З чітким набором сервісів та послуг, котрі по можливості далі можна буде
розширювати.

Спеців з нашої сторони вистачить на багато напрямків (особисто мені ось
стало цікавим ІТ в мілітарній сфері та медицині).
Там точно можна нормальну нішу знайти. І не одну. І для цього далеко не
потрібно бути ілоном маском. Посильних і корисних тем є цілі вагони.
Прикинемо ідеї, вартість/час їх реалізації, знайдемо собі якихось амбітних
проте адекватних заморських сейлзів та фінансистів з досвідом потрібного
рівня роботи, щоби монетизувати результати і оптимізувати фінанси...
"Ангелів" якихось для старту... Хтось же ж тут точно шарить в організації
цього підготовчого періоду, нє?

І будемо помалу "довбати сю скалу" /(C)/
Все ж краще, як стогнати і нарікати на несправедливість світу :)

До речі, вже є готовий (ну, на рівні бета-) реальний механізм (інструмент)
прийняття рішень у децентралізованих середовищах
<http://power-of-trust.net/ua/> (організації, тер. громади, установи,
компанії).
Гадаю, що вельми стане в нагоді. А пацани-розробники будуть лише раді
надати таку можливість для тестування :).

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com