[uanog] Той момент, коли відчуваєш себе на задвірках цивілізації... :-/

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Tue Feb 13 13:26:24 EET 2018

Навеяно историей -

Порошенко: "Его можно было выслать, хотя я бы этого не хотел."
У Генеральній прокуратурі України запевнили, що не причетні до
затримання екс-президента Грузії.
"Служба безпеки (України) його не затримувала", - сказала речник СБУ
Олена Гітлянська.
У Міністерстві внутрішніх справ України також відхрестилися від
причетності будь-якої структури МВС до затримання. "Не має причетності",
- сказав речник МВС Артем Шевченко.
Речник Державної прикордонної служби України Олег Слободян на запитання,
чи брали участь представники ДПСУ у затриманні Саакашвілі, відповів:
”Поки не можу сказати. У мене немає інформації”.
Ігор Луценко: "Саакашвілі був вивезений до Польщі чартерним рейсом, який
виконав літак Beechcraft Premier I , бортовий номер UR-USA. Власником
цього літака є офшорна компанія з Панами Sky Center Holding Corp., яка
належить Петру Олексійовичу Порошенку."
АП: "Хотим официально сообщить и призвать журналистов проверять
информацию и не тиражировать этот примитивный фейк. Тот самолет столь же
далек от Порошенко, как экс-президент Грузии – от своей Родины."

и предыдущей дискуссией о предсказуемости власти. Вот тут Пелевин как
раз к месту.

И да, я в стране. Мои взаимоотношения с ней описываются бородатым анекдотом:

- Абраша, ты меня любишь?
- Ну конечно, Сарочка!
- А как?
- Как ни странно.