[uanog] XenServer 7.2 and HP DL360 G7 - installation on flash disk 64 Gb

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Jan 23 20:43:27 EET 2018

Ну... в мене усі VM - HVM. Нема PV.
І дійсно, я не помітив якоїсь performance деградації.
Та й load в мене - всього нічого. Навіть якби мав PV VMs, то навряд чи щось
змінилося при моїх потребах.

Єдине - дійсно неприємно було після, здається, 13-го патч-апдейта побачити
informational message щось на зразок "Amount of your XenServer CPU features
has been decreased".

23 січня 2018 р. о 12:38 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> написав:

--
Regards,