[uanog] dk@ в RIPE NCC EB!

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Wed Mar 21 15:01:02 EET 2018

> On Mar 21, 2018, at 12:42, Vladimir A. Podgorny <vpodgorny at gmail.com> wrote:
>
> Доброго дня всім.
>
> Зараз обираються кандидати до RIPE NCC Executive Board. Дмитро Кохманюк
> наразі на другому місці. Вважаю за доцільне це голосування трохи
> прорекламувати, аби наші LIR-и долучилися до голосування і вивели Дмитра
> в лідери. Тим більше, що сама процедура голосування вимагає лише 2-3
> хвилини часу.

На даний момент це не голосування, а висування кандидатів. Кандидат приймає участь
у виборах, якщо він зібрав висування від п'яти LIR'ів. А от саме голосування відбуватиметься
під час RIPE76 у травні. Для того, щоб проголосувати, зовсім не обов'язково їхати до Марселю,
це можна зробити через веб. Для цього LIR'у треба зареєструватися на голосування тут
https://www.ripe.net/s/gm-registration-may-2018 І хоча участь у RIPE meeting платна, але за
голосування нічого платити не треба -- достатньо зареєструватися для голосування через
web.