[uanog] Футуристичний прогноз на найближче майбутнє

Artem Naluzhnyy artem.naluzhnyy at gmail.com
Wed May 2 14:51:20 EEST 2018

> З почутого сьогодні *(на зустрічі з німецьким бізнесом / GIZ, модератор -
> Е. Клісенко - update 25.04)*. *Концепція Industry 4.0*
>

> 2. Будуть формуватися SMART-контракти між полицею супермаркету і ботом
> вендора. Тобто, sales-менеджери будуть не потрібні. Банки не потрібні,
> платежі на вендора формуються автоматично з конкретних куплених споживачем
> позицій.

Якщо замінити "SMART-контракти" на "програми", безглуздість твердження стає
більш очевидною.

Зарано ховати класичні фінансові інституції - насамперед, саме банки є
головними рушіями впровадження blockchain у побуті.

6. Культур без ГМО майже не залишиться. Взагалі єдина культура в природі, в
> якій немає ГМО - це ягода кавун. Соя - вже давно на 100% генномодифікована
> в цілому світі.

7. Немає жодного дослідження, котре б достеменно доводило, що ГМО шкодить
> здоров'ю, як і немає наукових доказів, що органічна їжа корисна для
> здоров'я. Люди в розвинених країнах, де є ГМО, стали жити довше - це
> статистичний факт. (В Європі всі були проти ГМО однозначно, але в підсумку
> Bayer купив Monsanto за 66 млрд дол - прим.авт.)т

У природі не існує живих організмів без генетичних "модифікацій" (у
порівнянні з батьківськими особинами/особиною), використання терміну "ГМО"
- вже підстава для критичної оцінки, а твердження про кавун це якийсь
анекдот :)

Без втручання у геном деяких видів людство приречене на скорочення
чисельності через голод. Але й втручання може призводити до тих самих
негативних
наслідків
<https://elementy.ru/novosti_nauki/433054/Genetiki_vyyasnili_proiskhozhdenie_novoy_bolezni_pshenitsy>
.

18. Не потрібні стануть банківські клерки, касири, постачальники, водії,
> комбайнери, логісти, диспетчери, юристи. Будуть потрібні тільки
> Smart-менеджери: розробники-проектувальники-технологи-дизайнери-архітектори.
> У IBM вже зараз є електронний юрист, який видає 90% правильних рекомендацій
> (у людини цей показник - 70%).

Схоже не marketing boolsheet щодо електроюриста IBM. Воно
<https://rossintelligence.com/ross/> навіть не зрозуміє, про що йому
говорить клієнт-людина - потрібен висококласний спеціаліст (власне, той
самий юрист), який переведе з людської мови на формальну машинну. Себто
електроюрист так і залишиться довідковою/експертною системою, допоки
технології розпізнавання людської мови та контексту не вийдуть на новий
рівень.

</imho>

--
Artem Naluzhnyy