[uanog] Консультація по обладнанню для аквапарків/рекреацій needed

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed Sep 19 13:35:37 EEST 2018


Дякую, друзі.

Це реально найпростіше і найбезменінгітніше.

Тобто, недаром циганка нагадала мені недовгу дорогу в казьонний дом? (наш
центральний офіс Привата) :))))




ср, 19 вер. 2018 о 13:00 Alexander V Soroka <alex at euro.net.ua> пише:

> Привет !
>
> полностью поддерживаю Владимира Литовку!
>
> Ребята, прошли те дни когда подобные системы надо творить самому.
> Тот  же Приватбанк уже давно подобные услуги предоставляет, и даже API
> дает для поддержки.
>
> Wednesday, September 19, 2018, 12:55:53 PM, Volodymyr Litovka
> doka.ua at gmail.com you wrote:
> VL> Найпростіше, що приходить в голову - взяти це як сервіс у банку:
>
> VL> - поставити на всіх точках надання сервісу NFC-термінали
> VL> - поставити депозитний банкомат
> VL> - при вході клієнту видавати _банківську NFC-карту_, на яку він
> VL> може     або покласти гроші в депозитному банкоматі, або
> VL> зарахувати через     e-banking (номер картки у нього є)
> VL> - та якою він буде розраховуватися за надані сервіси через термінал
> VL> - при виході - картка здається, залишки грошей - переказувати на  свій
> рахунок і:
> VL> * або переказувати на картку клієнта
> VL> * або повертати готівкою
> VL> - щоб картки не забували повертати - брати заставу за картку і
> VL> повертати її так само, як і залишки грошей
>
>
> VL> On 9/19/18 12:37 PM, Oleh Hrynchuk       wrote:
> VL>
> VL>
> VL> Доброго дня, шановні колеги.
>
> VL>
> VL> Сабдж.
> VL>
> VL>            Задача наступна.
> VL> Є рекреаційна зона з точками надання різних сервісів
> VL> (прокат коней, готель, кафе, площадка для стрільби тощо).
>
> VL>
> VL> Треба впровадити систему, котра би дозволяла відвідувачам
> VL> зручно оплачувати бажані послуги. На зразок:
> VL>            1. прийшов відвідувач на вхід/рецепшен парку,
> VL>            2. отримав браслет/карточку з RFID-чіпом,
> VL>            3. кинув на депозит якусь суму (на отой чіп)
> VL>            4. і гуляє собі по парку.
> VL>            5. Захотів якусь послугу - підійшов до точки надання,
> VL> оплатив           (прихиливши браслет до сканера) і скористався нею.
> VL>            6. Гуляє собі далі.
> VL>            7. бабло закінчилось - в любій точці вніс готівку, чи
> VL> списав з           банківської карти на свій депозит і далі гуляє.
> VL>
> VL> 8. Хоче йти додому - виходить з парку через рецепцію,
> VL> здійснив перерахунок, отримав здачу назад готівкою, чи на
> свою банківську картку.
>
> VL>
> VL> Хто займається впровадженням таких систем і поставкою
> VL> усього необхідного hardware-обладнання?
> VL> Дайте "на водку", будь-ласка.
>
> VL>
> VL> Дякую.
>
> VL>              --
> VL>
> VL> Regards,
> VL>              /oleh hrynchuk
> VL>   http://zmejgorynych.blogspot.com
>
>
> VL> _______________________________________________
> VL> uanog mailing list
> VL> uanog at uanog.kiev.uahttps://
> mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>
>
>
> --
> Best regards,
> Alexander V Soroka       http://www.svr.ua/
> AS106-RIPE
> mailto:alex at euro.net.ua
>
> _______________________________________________
> uanog mailing list
> uanog at uanog.kiev.ua
> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog



-- 
Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://mailman.uanog.kiev.ua/pipermail/uanog/attachments/20180919/2ce89074/attachment-0001.html>


More information about the uanog mailing list