[uanog] Мобильная связь

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Sep 24 15:06:15 EEST 2018

Це абсолютно прогнозований варіант "вирішення" подібних ситуацій в
Київстарі (та й в інших "опcтізів" - операторів стільникового зв'язку).

P.S. В моєму випадку територією був перспективний рекреаційний лісопарк.

P.P.S. З певного моменту (і багато хто навіть знає з якого саме)
"опcтізи"  "забили болтяру" на client loyalty та churn management і стали
себе поводити не як кваліфіковані та соціально відповідальні цивілізовані
телко-компанії, а як звичайнісінькі низькопробні совкові
бариги-монополісти. Для повної картини лише цепяр в палець товщиною з
розп'яттями на товстих шиях не вистачає...

пн, 24 вер. 2018 о 14:09 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише: