[uanog] PostgreSQL AWS RDS replication to on-premise site. Is it possible?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Fri Dec 11 07:51:15 EET 2020

Ага, це я бачив дякую. Як і варіант використання DMS (migration). Але там
надто багато обмежень... не знаю чи в моєму випадку вони задовольнятимуться.
Та й цікавив перш за все практичний досвід.
Ну, буду розбиратися далі...

чт, 10 груд. 2020 о 21:37 Michael Bochkaryov <misha at rattler.kiev.ua> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk