[uanog] DMARC checks, parsedmarc/grafana...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Nov 19 08:30:20 EET 2020

Доброго ранку, шановне панство.

Три питання маю:
1. стосовно статистики, отриманої через parsedmarc і відображеної за
допомогою Grafana.
2-3. "что дєлать?" /(C)/

Ось (див. аттач) шмат скріншота.

   1. Не можу вкурити (і не нагуглив) що таке Reverse DNS Base в секції SPF
   Alignment. Якби просто Reverse DNS - все зрозуміло. Але тут же щось інше
   мається наувазі.
   2. Чомусь ПОСТІЙНО появляються нові джерела (Retutn-Path headers), з
   яких відсилаються "наші" листи (From: "правильна адреса"). Якби це був спам
   - все зрозуміло. Але це "корисні" листи від реальних наших працівників.
   3. Я не вкурив пораду завести в DNS субдомен (наприклад,
   mail.our.domain) для того щоби обійти обмеження в 10 include:адрес в DNS
   SPF/TXT-записі (не пам"ятаю номер RFC). В смислі зрозуміло навіщо це, але
   які конкретні дії слід здійснити, щоби, наприклад, мати змогу внести 35
   "дозволених" адрес в SFP-запис для "нашого" домена? Тут я щось заплутався..

Наперед вдячний за підказки/допомогу!

--
Regards,
/oleh hrynchuk