[uanog] projects management framework

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Feb 4 08:54:38 EET 2021

Так Трелло - це більше канбан з нотифікаціями і все.
Ну, ми його юзаємо у себе у відділі. Для наглядності "атомарних" задач -
нормас. Але не для інтеграційних проектів з підтримкою.
Простий як двері.. може Володі й сподобається під його потреби.

ср, 3 лют. 2021 о 17:59 Michael Bochkaryov <misha at rattler.kiev.ua> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk