[uanog] Панвое, хто мав справу з Apache Guacamole?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Sat Jan 30 09:06:28 EET 2021

Ага, дякую.

В AWS Marketplace знаходиться два "одобрених AWS" варіанти:

   1. Apache Guacamole image з інтегрованою підтримкою SAML 2.0 та AWS
   API на базі AWS Linux. Трохи платний.
   2. "Голий" Apache Guacamole image від Bitnami. Безкоштовний.

Поки-що вибрав п.2 і розгорнув його на AWS ЕС2 t3a.large. Вже бачу що
забагато для "ігрищ". Достатньо цілком було би щось з 1 vCPU та 4 Gb RAM.
Ну, побачимо далі...
З понеділка буду тестувати з реальними connections etc.

P.S. Порадувало, що в п.2 (про п.1 не знаю, не заглиблювався) передбачено
відразу Apache as reverse proxy. Бо певні "деви-інтегратори" часом
пропонують голий Tomcat як front webserver.
По власній недоумкуватості якось вбив півдня, намагаючись навчити
оригінальне Sakai (LMS така, на базі Tomcat) HTTPS по купі наявних доків з
інтернету. Потім випив півкружки віскаря, плюнув, розтер, дістав
просвітління і таки поставив nginx as reverse proxy.

пт, 29 січ. 2021 о 21:40 Oleksandr Moskalenko <
alexander.moskalenko at gmail.com> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk