[uanog] SoftEther port sharing

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Mon Jul 5 18:25:01 EEST 2021

Это да... скорее рассуждения вслух - если эти чуваки отказались от
использования openssl в пользу эфемерных концепций "сам не сделаешь -
никто не сделает", то это напоминает старый анекдот, коли батько з сином
сіно скирдують, батько бере потрошку й кидає, а син - бере багато, каже
- "Дивись, батьку, який я сильний!" й кидає на скирду. В цю мить вили
ламаються. Батько зупиняється, дивиться на сина й каже - "Ти не сильний,
синку. Ти дурний."