[uanog] Fwd: Туплю із конфігурацією ocserv в AWS

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Mar 9 10:22:18 EET 2021

нічого не заважає підняти EC2-сервер в AWS :)
Я так і зробив.

Проблема (як я й написав) - налаштувати правильно VPN-server на цьому EC2
та на усіх клієнтах (в офісній LAN та з "домашніх" LANs).
Причому дозволено "ходити" на той AWS VPN server лише з офіційної офісної
WAN IP address. Тобто, якщо "ходити" з домашніх машин, то треба спочатку
підняти VPN з офісом, а тоді вже піднімати ДРУГУ VPN з AWS EC2.

Бо партнерські ресурси міняються. І доступні виключно по "білому" ІР.

вт, 9 бер. 2021 о 10:15 Volodymyr Litovka <doka at funlab.cc> пише: