[uanog] ENOG18

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Tue May 4 15:17:44 EEST 2021

     Hi all!
Хочу нагадати шановному товариству, що 7-8 червня 2021 року відбудеться 18-й ENOG meeting. Мітинг буде online,
хоча в деяких містах будуть хаби, що дозволять зібратися локальним представникам community для коллективної
віддаленої участі у конференції. Можливо, якщо все буде добре, такий хаб станеться і в Києві, але це ще не вирішено
остаточно. Я хочу нагадати, що зараз відкрита реєстрація на цю конференцію, і прийняти в ній участь можна не
обов'язково на хабі. Реєстрація відбувається за адресою https://www.enog.org/enog-18/register/
Крім того відкрито прийом доповідей на конференцію, і програмний комітет з вдячністю розгляне всі запропоновані
доповіді. Що чекають від доповідей описано тут https://www.enog.org/enog-18/cfp/
і там же є посилання на подання доповіді на конференцію. Робочі мови конференції англійська та російська.

--
Taras Heichenko
tasic at academ.kiev.ua