[uanog] Це лише в мене така неприємність?

Oles Girniak oles at uar.net
Mon Oct 4 12:53:43 EEST 2021

Олег,

AWS (і всі решта CDN мереж - Google, Facebook, Akamai,...) самі керують
своїм трафіком, і типово це їх (AWS) треба питати чого так хреново десь
конкретно, а не локальних провайдерів ! В локальних провайдерів до Tier1
і IXів канали вільні, то що від них ще хотіти ?

В даному випадку круті пацани від AWS, вирішили щось поміняти з анонсами
своїх американських префіксів, а те, що відразу десь щось забивається і
починає по інакшому бігати або не бігати, виявляється потім.

https://aws.amazon.com/peering/