[uanog] Це лише в мене така неприємність?

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Thu Oct 7 11:08:16 EEST 2021

Offtopic: я давно користуюсь Mattermost (self-hosted) для робочих справ.
Якщо саме для роботи - підходить найкраще за будь який *масовий* чат-сервіс.

Щодо скріншотів та великих файлів - мені було впадлу розбиратись з ZFS;
я руками час від часу запускаю rdfind, який виконує kind of
deduplication. Тому, наприклад, віртуалка в Хецнері 2/4/40 за EUR5/month
вже третій рік обслуговує банду з більше сотні людей, які без обмежень
шарять друг з другом фото, музику, скріншоти, ворди, екселі та інше й
наразі там ще досі вільного близько 40% дискового простору.