[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Tue Oct 12 19:06:45 EEST 2021

Ніхто не применшує те, що зробив пан Столлмен, але захожу і бачу:
1) "Join a Friday climate strike" і у той же самий час: Talks in Ukraine, Poland, France - якщо пан Столлмен такий борец за клімат, то чому він не використовує Zoom, а _знову_ почав _літати_ по світу?
2) пан Столлмен сам себе повернув в організацію яка "The Free Software Foundation (FSF) ... promote computer user freedom” і у той же самий час він аплодую власному президенту який забрав _своїм_ _указом_ в власних громадян право робити, що ти хочеш з власним тілом "Everyone: Thank President Biden for expanding vaccine requirements to 100+ million Americans"

Я не про climat change denial, і не про anti-vax movement - я про Столлмена і його покоління: я вдячний їм за те, що вони зробили, але їхні досягнення 30-40річної давнини не дають їм право _продовжувати_ вчити усіх як їм жити. Дякую, але не треба!

Максим