[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Tue Oct 12 21:36:57 EEST 2021

В часи совка будли лектори з інституту марксизма-ленінізма, які по робочих днях розповідали що  “релігія - опіум для народу” а по вихідних ставили свічки в церкві; пан Столлман робить дуже схоже спочатку він летить у лікаку на _керосині_ до Києва, а потім в готелі пише постик: "Urgent: Block new oil and gas wells - US citizens: call on Gov. Newsom and President Biden to block new oil and gas wells and other fossil fuel infrastructure"

Ну а потім, ми аплодуємо “відомому борцю за інтернет-свободи"

Максим