[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Valentin Nechayev netch at netch.kiev.ua
Wed Oct 13 09:17:54 EEST 2021

hi,

 Wed, Oct 13, 2021 at 08:04:12, oleh.hrynchuk wrote about "Re: [uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...":

> Як легко натравити одну частину громадян на іншу і ловити рибу в мутній
> воді хаосу та ненависті..
> Як легко засрати громадянам мізки так, що вони вважатимуть, що мізки не
> засрані...

І як легко писати такі абстрактні вислови, не вказуючи ні на кого, не
показуючи свою позицію, залишаючи можливість будь-якої інтерпретації,
щоб потім сказати одночасно "от бачите, я про все попереджав" і "ви не
зрозуміли мене вірно (і не могли зрозуміти), у мене тут високий дзен".

Нічого особистого, але коли йдуть такі дивні приписи - "моя рука
тягнеться до пістолету"(c) (насправді до плюсомету або кнопки Ignore)
скоріше, ніж у випадку найтвердіших апологетів якогось дикунства.

> Цікаво, в яку категорію попали ті, хто камінням закидАв автобуси перших
> туристів з Китаю.

Це весною 2020? То хоча б були тваринні емоції, а не псевдофілософія.

-netch-