[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed Oct 13 12:42:03 EEST 2021

Саша, про євгеніку браво.

Але "два года опита на вакцину" - нах.й.
2 года - це "очищений від сєнної палочки та амеб", але все ж таки ще
шмурдяк.
По стандартах (шукайте, я десь загубив те посилання, а зараз лінь шукати) -
"5 лєт".
І саме тому я почекаю ще.. доки завдяки іншим назбирається достатньо
клінічних даних 8-)
І буде ще більш удосконалена "вакцина".
А не тому що я противник вакцинації :-р

І ти правду кажеш - тваринного в людині набагато більше, аніж
цивілізаційного.
Навіть відмежовуючись від цього конкретного питання,вельми багатьом, хто
сидить в допі, дуже хочеться затягнути до себе інших.
Гляньте он на Забордюр"є хоча б...

ср, 13 жовт. 2021 о 11:09 Alexander V Soroka <alex at euro.net.ua> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk