[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Fri Oct 15 08:14:01 EEST 2021

дякую.
мені вже лінь вести цю абсолютно безперспективну дискусію.
Це з розряду віри. Причому капець якої агресивної. Як закидання каменями
автобусів з  першими евакуйованими туристами, да... далі мабуть будуть в
печі кидати - он Саша Сорока написав, що "для виживанія всі методи хараши".
Цивілізація ж бо біологічна.. Хомо сапієнси, курва...

А тому таки я ще зачекаю на завершення клінічних випробувань сироваток...
А нині продовжуватиму із сином вести здоровий спосіб життя та харчування.
Ну і тестуватися, коли доведеться, так. Аби від..балися.
Хоча щодо всіх цих "тестів" також є ну ду-у-уже великі питання.

Всім, як зазвичай, бажаю міцного здоров"я!
А мені так ніхто в цій дискусії й не побажав ніразу :). Ну то таке...
цивілізація...

чт, 14 жовт. 2021 о 22:01 Maksym Tulyuk <maksym at tulyuk.com> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk