[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Oct 21 08:30:36 EEST 2021

+
Не завважили, як в масмедіях чим далі тим більше розганяється наступний
п..здєц: "Антивакси - агєнти москви, блєадь!"
А я завважив.
І як лотерейки та конкурси різні по містах розігрують (буси-намиста там..
стєкляшки різні.. ножі...) для тих хто вмажеться варєвом прямо там.

В мене взагалі дуже добра пам"ять. На все.

І це я безвідповідальний соціально, да? ;)
Чисто тому що задаю питання, на які не отримую вмєняємих відповідей? А якщо
отримую, то переважно лукаві та й просто брехливі.

ср, 20 жовт. 2021 о 22:35 Maksym Tulyuk <maksym at tulyuk.com> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk