[uanog] Це лише в мене така неприємність?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Sep 30 08:10:08 EEST 2021

Привіт всім!

Вчора наш ISP сказав, що проблема загального характеру. І вони "звернулися
до магістрального ISP".
Я пробував закачку великого файла з AWS на сервери двох різних ISP (LAN-NET
та UARNet) - та сама безрадісна історія.

ср, 29 вер. 2021 о 17:25 Valentin Nechayev <netch at netch.kiev.ua> пише:

--
Regards,
/oleh hrynchuk