[uanog] Цікавий результат мікродискусії з другом..

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Mon Aug 22 21:44:01 EEST 2022

Ні банк, ні арендатори - не є частиною держави. Але алгоритм працює так:
- ти отримуєш документ, що дозволяє тобі знаходитися в країні (контракт на роботу, довідка з університета, т.п.)
- з цим документом ти відкриваєш рахунок в банку
- потім арендуєш житло
- потім приносиш контракт і дозвіл на проживання в банк

Зазвичай такий тип сервісу називається “Expat Package” і він є тільки у великих банках

P.S. Українські, молдавські і сербські паспорти у чорному списку через небажання відповідних країн приєднатися до Common Reporting Standard - системи по автоматичному обміну данних по банківських рахунках https://en.wikipedia.org/wiki/Common_Reporting_Standard <https://en.wikipedia.org/wiki/Common_Reporting_Standard> - тому українські документи вивчають Дуже ретельно

Максим