[uanog] Цікавий результат мікродискусії з другом..

Max Tulyev maxtul at netassist.kiev.ua
Mon Aug 29 20:50:04 EEST 2022

Не знаю як там теорія, а от в Бельгії банки хочуть ~2500 EUR
незнижуємого залишку (тобто подарувати ці гроші банку) за сумнівний
"привілей" відкрити в них рахунок українцю із тимчасовим захистом.

Тобто формально вони аж ніяк не кажуть "ні", але реально - самі розумієте.

25.08.22 21:37, Maksym Tulyuk пише: