[uanog] Цікавий результат мікродискусії з другом..

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Tue Aug 30 13:54:59 EEST 2022

Я про те, що нормальная держава працює за процедурами.

Ти сам написав: "будь який банк у Литві відкриває рахунки українцям зараз, які мають тимчасовий захист” - головне тут в тебе є тимчасовий захист чи немає. “Тимчасовий захист” - це процедура прописала в законі від 2001 року і вона була активована за іншою процедурою :) Ось така працююча бюрократія і навіть без bash script

Максим