[uanog] вакансия ит

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Thu Dec 8 14:12:22 EET 2022

> Офтоп до офтопу - треба змагання зробити, хто довше пропрацював на одному
> місці. Я більше пʼяти років ніде не затримувався, так що навіть подаватись
> не буду :)

Ну тут розумієш, ситуація як раз у тому що я 21 рік там не працював, а в
нас було взаємовигідне співробітництво. Тобто назвати це саме роботою не
вийде, бо з 9 до 18 це не про мене. Я спробував - в мене не виходить.

А зараз туди потрібна людина у штат, а я вважаю що потрібно два
співробітника, це начальник і адмін, а я так не хочу - свободу ціную більше
ніж гроші :)