[uanog] Дуже повільний процес pg_restore.. Can anybody help by advice?

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Wed Jun 8 17:20:01 EEST 2022

> On 8 Jun 2022, at 15:57, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> wrote:
>
> Привіт усім.
>
> Маю стійке переконання, що щось не відтюнено в мене на серваку. Але що не пробував - ефекту нуль.

Колись я писав логи такаксу в базу. І спочатку воно йшло добре, а потім сповільнювалось. І достатньо помітно
сповільнювалось. Виявилось, що допомагає періодичний запуск команди VACUUM. У мене це було достатньо давно,
але ідея приблизно така: мені не потрібна ніяка істроія завантаження і т.п. Мені треба просто завантажити дані
в таблиці. Все, що цьому заважє – нафіг. Типу індекси і потім можна побудувати.