[uanog] Сільпо...

Alexander V Soroka alex at euro.net.ua
Tue Mar 1 15:05:07 EET 2022

Важливо!  Мережі  супермаркетів  Сільпо  (Київ)  потрібна  допомога  у
підвезенні продуктів до магазинів. Потрібно Водії, та бензин(солярка).
Продукти  потрібно  перекинути  зі  складів  під  Києвом  у сам Київ -
звертатися  на  гарячу  лінію  Сільпо = 0800301707 (тел.гарячої лінії)
Касири  та  персонал  магазинів Сільпо на роботі, але скоро буде нічим
торгувати, всі запасаються продуктами 🙂 Прошу репост.

Я думаю, що ця проблема є у всіх містах. Немає палива, але треба
возити продукти до магазинів.
І ризик є - тому що продукти і склади можуть бути в небезпечних місцях.

P.S. в мене тепер проблема - руки треба тренувати на інші кнопки :)
щоб не писати російською :)

Alexander V Soroka       http://www.svr.ua/
AS106-RIPE
mailto:alex at euro.net.ua