[uanog] Чи має право на існування отака схема з двома VPN?

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Thu Nov 10 15:30:46 EET 2022

Все можливо, до речі швидше за все є різниця між звичайним тарифом і
бізнесовим, бо наприклад між двома мікротами через старлінк wireguard
працює - я отримав підтвердження від людини яка це налаштовувала, правда
там тариф безоплатний, а яка в нього відповідність до цивільного я не в
курсі.

Сам ще старлінк не крутив - тільки замовив

З.І. До онлайн з камери між двома старлінками працює без проблем, і навіть
схема смартфона-wireguard-старлінк-мікрот працює і також відео показує

чт, 10 лист. 2022 р. о 12:38 Igor Grabin <violent at death.kiev.ua> пише: