[uanog] freeradius simultaneous-use

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Wed Nov 30 15:28:28 EET 2022

Привіт,

а хто-небудь грається з лімітуванням кільості одночасних підключень за
допомогою параметра SImultaneous-Use?

я вже й по колесу стукав, й скло протирав - ніхєра не допомагає

DEFAULT NAS-Identifier := "myNAS", Pool-Name := "main_pool",
Simultaneous-Use := 1
         Service-Type = Framed-User,
         Framed-Protocol = PPP,
         Framed-MTU = 1500,
         Fall-Through = Yes

doka    Cleartext-Password := "x123456"

незаважаючі на те, що навіть checkrad сам по собі працює (йде на сервер
та запитує про юзера), виглядає так, що freeradius тупо ігнорує цю умову.

Freeradius v3.0.26, якщо це має значення, сервер - Мікрот. Контроль за
підключеннями потрібен.

Є ідеї, що я роблю не так? Я якісь інші варіанти? (Port-Limit спробував
- схоже, мікрот його ігнорує).

Дякую!