[uanog] Питання по інверторним генераторам

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Sat Oct 15 22:36:53 EEST 2022

Привіт.

ІМНО перед тим, як починати підключати, я би поцікавився наступним:
1) Нормальні генератори пропали з продажу ще в березні - усе везуть в ВСУ. Ти впевнений що тобі продадуть і вчасно привезуть генератор?
2) Якщо в офісі немає світла - опалення працює? Якщо ні, як ти будеш опалювати офіс?
3) Якщо в офісі немає світла - вода є?  Якщо ні, як зливати в туалеті?

Тому я би переходив в режим - працюємо з дому - поки не відновлять світло.

Максим