[uanog] Питання по інверторним генераторам

Maksym Tulyuk maksym at tulyuk.com
Mon Oct 17 21:41:34 EEST 2022

ІМХО є два (або обидва) варіанта для мережі: зменшувати споживання і/або шукати генератори.

Про зменшення споживання: 1) закінчити усі міграції з яких-небуть Catalyst 6500 чи Alcatel 1662 або 2) тимчасово виключити усі резервні Routing Engine, Line Cards, PSU, etc

У розсилках Райпа я бачив волонтерів, які збирали старе обладнання для українських провайдерів - думаю, що вони можуть допомогти і з генераторами.

Максим