[uanog] IP-адреси на окупованих територіях

Fedienko Alexandr WORK imc at fap.com.ua
Thu Oct 20 16:29:50 EEST 2022

Тульев, ти реально консерва, бо замість того, щоб дбати про Україну ти
дбаєш про свої кармани.

Скажи   мені   пліз  яких  саме  ЛІРів  резидентів  України  ти  будеш
представляти та від кого ти там порегався?

Щодо  пригорає,  є  дві  складові, довбойоби та довбодятли, ти там сам
обери, я тобі це казав публічно і буду казати.

Окрім як язиком теревенити ти НІХЕРА ЗА ВСЮ ІСТОРІЮ не зробив.

Шини язиком, регулятора, язиком, ну а тут дупа стиснулась бо до тебе у
карман можуть залізти, хоча особисто я не бачу такого.
Але і тут ти таж риторика:))
Що правда без шин, бо втік ти далеко, буває обісрався.

Здравствуйте, Max.