[uanog] DNS: rewrite answers

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Tue Oct 25 11:23:33 EEST 2022

Це правда, я підримую такий підхід, але є одне але - йде міграція, тому
частина хостів вже в новому адресному просторі, частина - в старому, але
всі вони - в одній зоні. Й це не виділена для них окрема зона, а
загальна корпоративна зона другого рівня (corp.com, в якій є й host1, й
www тощо). Тобто навіть практично неможливо створити окрему зону, бо
сайд-ефекти будуть набагато яскравішими :)