[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Volodymyr Sharun atz at ukr.net
Tue Jan 10 13:11:57 EET 2023

Привіт,

DIY варіант не варіант ? БЖ на 13.6В ( я брав по 300грн на ОЛХ зараз
бізнес), акумулятор 12В (9Аг і більше, тому ще блоки живлення дають
струм 3-4А, а не більше 0.4С струм заряду), будь-який
роутер/ретранслятор (мікротік) з 12В живленням. Це система така ж як і
авто: 13.6В тримає батарею в буферному режимі, коли немає 220 - живишся
з батареї, обривів немає. Підходять у т.ч. старі автомобільні батареї,
які ще щось тримають.

Також на ОЛХ бізнеси, які продають коробки де це все зібране у платку
живлення, місце під батарею. Заряджають батарею токами біля 1А, тому
заряджатиметься довго.

PS: я б не зв'язувався з літієм, який LiMn, тільки LiFEPO4 бо классіка -
пожежонебезпечний. У мене було два випадку вибуху літію і один з них -
пожежа, яку вдалося затушити.